سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، روشنی بخش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]

مرا دوست بدار اندک ولی طولانی

 
 
مهربانم دوستت دارم(پنج شنبه 89 شهریور 18 ساعت 4:26 عصر )

به او بگویید دوستش دارم ، 

به او که قلبش به وسعت دریاییست که قایق کوچک دل من درآن

غرق شده ،

به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد ،

و چشمهایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد

 به او بگویید دوستش دارم ،

 به او که صدای پایش را می شنوم ،

 به او که لحن کلامش را می شناسم ،

 به او که عمق نگاهش را می فهمم ،

به او که ............

به او بگویید دوستش دارم ،

 به او که گل همیشه بهارمن است ،

به او که قشنگترین بهانه برای بودن من است

و به او که عشق جاودانه من است

 







بازدیدهای امروز: 15  بازدید

بازدیدهای دیروز:26  بازدید

مجموع بازدیدها: 73103  بازدید


» لینک دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «